Hesbim Web Tabanlı HelpDesk (Yardım Masası)  IT Order (Bilgi İşlem Sipariş/Satınalma) Programı

ServicePoint

 

ServicePoint nedir?

ServicePoint; özellikle kurumsal şirketlerde, bilgi işlem departmanı ile kullanıcılar arasında iletişim ortamını sağlayan web tabanlı bir programdır.

 

ServicePoint ne işe yarar?

ServicePoint; Kullanıcılar, Bilgi İşlem ekibi ve Yönetim açısından en temel olarak aşağıdaki işlemleri gerçekleştirmeye olanak tanır.

      Kullanıcılar;

  •        Bilgi İşlemi ilgilendiren her tür problemi bildirebilirler

  •        Yapılan bildirimlerine ilişkin Bilgi İşlem tarafında yapılan işlemleri anlık olarak gözlemleyebilirler

  •        Mail desteği ile yapılan işlemlerden eMail ile de haberdar edilirler

  •        Geçmişte yaptıkları tüm başvuruları ve sonuçlarını görebilirler

  •        Aldıkları hizmete ilişkin puan vererek kalitenin artmasına katkıda bulunurlar

  •        Telefon veya yüzyüze görüşme için Bilgi işlem elemanı arama sıkıntısı çekmezler

  •        Birden fazla bilgi işlem elemanı arasından konuya göre uzman olan elemanı bulmak zorunda kalmazlar (sistem kendisi yönlendirir)

  •        Yeni donanım, yazılım, program, servis talebinde bulunabilirler (Sipariş)

  •        Sipariş Talepleri için satınalma süreci başlatmış olurlar ve tüm süreci takip edebilirler

  •        Güvenlik ilkesi gereği, tüm başvuruları gizlilik içinde iletilir

Bilgi İşlem Ekibi;

  •        Günlük bekleyen işler, yapılan işler gibi iş dağılımını izleyebilir

  •        Telefon ve birebir görüşmelerle uğraşmak zorunda kalmaz

  •        Kendi aralarında iş pas edebilirler

  •        Kendi performanslarını izleyebilirler

  •        Geçmişte yapılan işleri ve çözüm şekillerini inceleyebilirler

      Yönetim;

  •        Kullanıcıların en çok sorun yaşadığı yerleri tesbit edebilirler

  •        Kullanıcıların hangi konuda eğitim almaları gerektiğini görebilirler

  •        Bilgi İşlem departmanının iş yükünü rakamlara dökebilme imkanı yakalarlar

  •        Maliyetlendirme ile bilgi işlem toplam getirisini hesaplayabilirler

  •        Bilgi İşlem ekibinin performansını izleyebilirler

  •        Sayısız rapor, analiz, grafik ve istatistikten faydalanabilirler

 

 

ServicePoint teknik altyapısı nasıldır?

ServicePoint; %100 web teknolojisi kullanılarak Microsoft.NET platformu üzerinde geliştirilmiştir. Böylece, herhangi bir web server üzerinde Intranet uygulaması olarak çalışabilir yada dışarıya açık bir web server ise, Internet uygulaması halini alabilir.

Her iki şekilde de, Client (İstemci / kullanıcı) tarafına hiçbir program yüklemeye gerek yoktur. Kullanıcı sadece belirlenen adresi (URL) kullanrak Web tarayıcı içinden programı çalıştırır.

Veritabanı olarak Microsoft SQL Server kullanmaktadır. Hesbim ServicePoint sadece lisanslama maliyetleri açısından bile son derece rekabet avantajına sahip bir uygulamadır. Kullanıcı sayısı ne kadar artarsa artsın, tek bir kullanıcı lisansı yeterli olacaktır.

Hesbim ServicePoint Microsoft SQL Server ı tüm özellikleri ile birlikte kullanmaktadır. Birçok rutin iş zamanlanmış görev olarak SQL Servera yaptırılmaktadır. Exchange Server ile mail geribeslemeleri yürütülmekte olup, şirket içinde kullanılan tüm açık mimari programlar ile veri alışverişi yapabilmektedir. (Güncel kullanıcı listesinin Personel verilerinden çekilmesi gibi...) Benzer şekilde tüm veriler Excel veya herhangi bir harici programa transfer edilebilmektedir.

 

ServicePoint kullanıcı arayüzü nasıldır?

ServicePoint son derece şık fakat basit ekranlar kullanılarak tasarlanmıştır. Tasarım, kurumsal kimliğe kolayca uydurulabilir teknolojidedir. Temel html bilgisine sahip herkes, ekranlar, görünüm ve program üzerinde istenen değişiklikleri uyarlayabilir. Tüm ekranlarda yardım alma imkanı mevcuttur.

                                                                                                  Ekran görüntüleri için tıklayınız.  
 

Elektronik Ve Otomasyon Çözümleri...